14 Mars

Idag är det den 14 mars,  Johan och en kompis är uppe i `ÅMÅL och hämtar hem en bil, den är inte hel, men johan ska sätta ihop den så småningom... det var en japansk sport bil tror jag...en Nissmo

sitter själv här nu, gått och plockat i ordning lite och lyssnar på musik och så..

fick ett bud med blommor nyss :D det var en bukett fina rosor! från min kära arbets kamrat på björkvik :-) det stod " grattis på födelse dagen, puss från gubben" ha ha han är så rar!  saknar det jobbet ibland, aldrig fått så mkt beröm innan och trivts så bra med personalen och patienterna OCH med yrket! vem vet kanske gör en come back där någon gång..

fick även lite kort i går på posten av mormor&morfar och far! och en liten triss lott..

fyller ju inte år förens i morgon.. då har jag tagit ledigt från praktiken, ska bjuda syster och pojkvänn på middag!

så johan får städa lite så lagar ja mat och bakar ;)


Idag praktiserar jag ; 16.30-21.30 johan kommer nog hem någon gång då också tror jag, dem skulle hem och sätta bilen i höör oxå! för vi har ingen plats till den här uppe..


Nu ska jag gå ut på balkongen och få lite frisk luft, sen ska jag laga lite mat sen blir det kvälls vistelse på KARL DEN XI SERVICE HUS!


Kramar å hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback