22/3 Kalas!

Igår (söndag) hade vi lite kalas här hemma...jag å emma har ju fyllt år... blev att vi hade det hos  mej o johan,gick ju bra! Pappa,farmor,mormor,morfar körde upp hit..och emma och janne traskade ju över! sen kom mina små vänner oxå! Rebex,carro,elli & sandra =) trevligt ni dök upp :D

max var verkligen dagens/kvällens höjdpunkt =) alla ville gosa med han! lille maxmilliam!!! <3<3<3

... fick fina presenter, åt god smörgås tårta och kladdkaka som pappa hade fixat =) mmmm!

Av mormor å morfar fick jag: fina tulpaner+ pengar.. av farmor: pengar... av Rebecka: grytlappar och grythandske.. av carro: en liten blomma i kruka och en present kort på skor =)

och sist men INTE minst av elli å sandra fick jag en fin bukett blommor, ett stort kort och en hårprodukt från S-factor! älskar S- factor!!! luktar skit gott! det var ett serum till håret, gör det mjukt och glansigt och man kan ta i det innan man plattar det och även efter..

Trevligt att ha alla här, inte alltid man träffar dom!

Åt gott, hade det trevligt,skrattade, mös med max o så! sen begav sig de flesta hem vid 19.00 tiden!

Tack för igår!

Idag har vi ätit goda rester =)







Kommentarer
Postat av: carro

Hoppas kalaset blev lyckat:) haha jag tycker kortet på din mormor å morfar e så gulligt haha.. Å den där lilla Maxi, vågade inte hålla i han riktigt, sjukt söt haha men läskigt att han e så snabb haha, sprang under en hela tiden. Får kanske försöka bli vän med honom nästa gång i stället, =).. Hoppas du haft en bra dag. Pusspuss

2009-03-23 @ 17:18:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback