Happy B-day!

to me!

....ja igår fyllde man 21 år, sån tråkig ålder egentligen, nästa roliga ålder är ju inte förens 25 :P
men men fylla år ska man göra i.af =) vill tacka för alla söta telefonsamtal och sms och diverse =) trevligt att folk kommer ihåg ens födelsedag, då vet man att man betyder något =)

Igår på dagen så käka jag och johan bullar till frukost och jag fick en bukett blommor.. han sa att han hade tänkt ut min present noga, men han ville jag skulle få välja själv så han satte mig på blocket.se och där fick jag välja ut en chinchilla :D han visste ja älskar sånna!

så vi hittade en i hästveda! han var 5 mån gammal, fick bur och mat och leksaker och allt till för en billig peng! så vi körde dit! han var sjuk söt och hette max :) tog inte lång tid innan ja bestämde mig för att han ville jag ha!

har gosat med han hur mycket som helst nu, han e skit cool och hoppar överallt =P


när vi väl var hemma var det dags att sätta igång med bakverk och maten.. bakade en kladdkaka toppad med florsocker och jordgubbar! sen gjorde jag en varm smörgås tårta! kan lägga upp recepten sen!


Syster och Jan kom hit vid 19.00 tiden!


fick fina paketer!


Av sis fick jag: ett set med body shop grejer, en scrub,en lotion och en dushkräm , tror det var med strawberry!
sen fick jag ett fint läppglans :)
av janne fick jag en ask choklad!
och sen fick jag tulpaner av dem med!

far satte in sin present på kontot till mej, så det var trevligt=)

lägger upp lite bilder här nedan...

Nu ska jag fodra min lille max !

´HEJHEJ!


denna bilden har sis gjort :)


Recept på Varm smörgås tårta:

1 paket hönö kaka bröd
1 burk svamp
bacon
1 purjolök
1 brk creme fraiche
salt & peppar
tomat
ost

fräs svampen, purjolöken och baconen! blanda i creme fraichen, salta och peppra efter behag!
bre på på två lager av kakan, toppa den översta kakan med skivad tomat och riven ost!

in i ugnen på 200 grader i ca 30 min.


Kommentarer
Postat av: EmmiZ (fucking Jönsson!!)

hej vânnen! vad bra att du fick en bra dag, och sa sot Max ar!! Far jag halla honom nar jag kommer och halsar pa? :) hoppas allt ar bra, varma kramar fran Belgien :)

2009-03-21 @ 21:11:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback