hinner knappt blogga!

Märker att jag bloggar mkt mer sällan nu.. men har fullt upp med diverse..
skolan,läxor,städ,matlagning,handling m.m.

blir så med eget hushåll.. träningen kan jag inte klaga på för har inte tränat på en månad nu, men ska sätta igång så smått ikväll..skönt! hoppas det inte gör för ont bara!

helgen som vatt, var jag ju nere i skåne, blev jägers på lördagen, Rebecka kom o hämtade upp mej, vi handlade lite mat.. sen körde vi till therese & carro..lagade fläskfile m vitlöks bröd till =) såå gott! drack vin o snapsar och cider =) mkt trevligt. inte ofta man bara är med kvinnligt sällskap! ha ha.. otroligt skönt när det händer!

...efter ett par timmar ranglade vi hem till mackans  place! där var dem vanliga.. hansson,sebbe,zander,jonas,niklas,.johanna och mackan då givetvis..och ngra pers till! det var trevligt =)

inne på jägers träffade man massa gammla kompisar.. kul..och det var skoj att dansa av sig ruset!!

natten spenderades hos carro, vaknade sent åt sen god frukost ( vilket carro spottade ut, för vi garvade hela tiden, men åt vad? haha )

kollade massa OC avsnitt, som vi alltid gjorde förr =) måste oxå köpa dem boxarna! de är ju så bra!!!

på söndags kvällen sen, träffade jag sandra =) längesen, så sjukt skönt att se henne igen och få prata av sig! hon och elli kommer nog på en visit snart :-)

måndagen sen så började min praktik! har gått bra än så länge, inte lätt i böran med allt nytt, men har ju jobbat med äldre inna  så..är på ett stort service hus (hemtjänst) där bor 100 brukare, och man åker hiss hit o dit till deras lägenheter, där finns ett stor cafe/matsal där alla uti från oxå är välkomna, massa aktiviteter och ett kyrk rum finns där och data kurser och frisör, hudvård och alla chefer sitter  oxå där, det ser inte  ut som ett hem för äldre! där e så fint och fräscht! det är verkligen jätte stort!

tisdags fyllde sis år! av mig fick hon: en blommbukett, ett present kort på GIna och en receptbok på sushi... bjöds på lasagne och choklad och avocado mousse, trevligt!

nu har jag varit ledig två dar, skönt! men har stor handlat och städat, så inte mkt vila! ska snart ner och hämta ut kläder på ICA ;)

sen lite aerobics ikväll..

fyller år på söndag då ju, 21 är ingen speciell ålder :S

slänger upp lite bilder från lördags!

Pusspuss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback