HÖÖR =)

ja lilla höör, visst är det sött? är hemma i byn nu igen ia.f körde ner igår efter skolan...
blev en sväng inom Johny, han hade fyllt år.. så vi lagade tacos och så... sen när ja kom hem till pappa hade han köpt mysiga täcken o kuddar så ja började möblera om lite i mitt gammla rum och tog med mig julia och kröp ner! var jätte trött!
Idag vankas en mkt trevlig kväll! JÄGERS! Rebecka kommer hit om någon timme, vi ska hem till therese sen vi ska laga middag! carro och therese har redan köpt det mesta så :)
ska bli trevligt, god mat,god dricka, trevligt sällskap och få dansa :;) ett tag sen nu, inte vågat gå ut efter olyckan för ja har fort,f ont på vissa ställen..men det går förhoppningsvis bra>!'

saknar mina vänner så himmla mkt, tråkigt att inte kunna ses någon gång varje vecka och festa på helgerna o så:( men sen å andra sidan ville ja flytta hemmifrån, och det e svårt att få i höör och det kan vara trevligt att se något annat än höör med, lär ju känna nya männsikor och en ny stad.. men hoppas vi kan ses oftare mina vänner!'

för jag blir deppig utan er!!!!

veckan som gått har det varit skola..skrev ett dator prov som nog inte gick så bra :S har aldrig varit så bra på den där datorkunskapen!!!

och sen har vi en f*ttig lärare i ett ämne, som e sjukt sträng!! vi har denna kursen bara i 2 månader och hon tycker man ska kunn allt,. det hadlar om andra länders kulturer och miljontals svåra ord du ska kunna och ja hon vill du ska ha kunskap om hela världen nu typ.. så arbetena  e jätte svåra, jag får göra om dom hela tiden! så taskigt.. i början av kursen sa hon att det finns inget rätt eller fel i denna kursen, man  får tycka som man vill.. ja men varför i helvete ska ja tänka som hon då??? blir så vansining, hoppas jag klarar kursen ändå. men ja undrar. hon e hemsk.. men denna kursen har inte med utbildningen o göra, för det har inte med vård & omsorg och göra så skit samma egentligen.. men inte kul och ha ett IG på betyget.

annars i veckan har vi tränat lyfta varandra med liftar, läskigt!!! det e rätt svårt att få den och sitta bra och stå rätt och sånt, men bra o lära sig! vi har rätt kul hela tiden när vi gör sånna här praktikska saker men skönt, för d underlättar om det e svårt!

... på måndag börjar praktiken.. jag ska vara inne i stan på ett service hus ( likande hemtjänst) det heter KARL DEN XI SERVICE HUS, får se hur folket är där, hoppas handledaren e snäll!!! e rädd för att få en taskig o hemsk, då vågar man inte gå dit ju!!! Men camilla, en i klassen ska vara på samma ställe, skönt att få träffas ibland ia.f =)

4 veckor ska vi vara ute ia.f, det är rätt länge!! men men... hoppas det går bra, ni får önska mig lycka til!

Nu ska jag gå och se vad jag ska ha på mig ikväll, och ska måla mina naglar röda.

kanske ses i dimman!

bye bye!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback