ny vecka, nya tag (som alltid)

max lilla chinchillan vår är så aktiv :) han är sjukt busig :) springer i från oss hela tiden! den lille knatten! men han e mysig oxå, har legat och myst med oss i sängen på kvällarna! ååh vad han är söt <3

släkt kalas på söndag, då får alla träffa han hihi han kommer nog bli i CENTRUM!

vi ska bjuda på smörgås tårta och kladdkaka.. släkten kommer upp hit, så får de se hur vi bor också!

jobbar 4 dagar i rad nu denna veckan, men sen ledig helgen! skönt!

Fick en söt present av min handledare! en liten nalle! och sen en flaska vatten, hehe hon vet jag älskar vatten :) min lärare var på besök igår också, hon  skulle höra hur det gick, jag fick massa beröm av min handledare så alla gick där i från skinande  & nöjda med ett leende .

sen kom johan hem med e present från hans föräldrar, han hade varit i skåne under dagen... av dem fick jag: två små muffins skålar i porslin och ett present kort på en present affär! så kul med presenter .

lägger upp bild...

Hej å hå



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback