Vår väder ~*

...Himmla skönt väder här! solen skiner, man vill bara vara ute! praktiserat 7-16 idag oxå..och 2 dagar fram... jobbigt att gå upp så tidigt, men skönt sen när man slutar, kan man ut och gå i det fina vädret.. det gjrode jag idag! skulle handlat i stan men kom på det var lördag och då stänger dem 15.00..

Igår efter jobbet vid 21.00 var där fullt ös på uteserveringarna i stan,. ( de har börjat öppna nu) massa folk, såg så mysigt ut.. och strålkastare från klubbarna lös.. ville oxå ut, men skulle upp tidigt idag.. =/ blir najs sen till sommaren att gå ut här!

Idag satte min handledare betygen.. blev mer än nöjd, fick högsta betyg på alla punkterna och fina kommentarer :D
så roligt! nu har jag 5 dagar kvar där...ska ev. vara timmis dä'r sen...

varit själv i helgen, johan är nere i skåne ( HIMMA VÌ) .. känns lite tomt utan honom fast jag har max, men han säger inte så mkt, han bara jävlas.. han välter sitt hus hela tiden och kutar runder.. och han vill ut, men jag kan inte släppa ut honom, för jag får inte fatt i han igen!

men men.. ätit lite god mat och choklad ikväll till Robinson 2009 i min ensamhet... satt med ansiktsmask och hårinpack, skönt med sånt ibland...städat och tvättat oxå...

Beställt tid hos molly i malmö, för slingning och klippning!" äntligen, behöver fräschas upp!!

Sov gott mina vänner, hope to see you soon :-)

<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3


Kommentarer
Postat av: carro

du e så duktig:) skönt me fina kommentarer på jobb ibland. hoppas du haft en bra helg ändå fast jobb å vatt ensam:) ses snart. puss

2009-03-29 @ 16:22:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback