Weekend!!

såå skönt kan jag berätta för er! jobbat hela veckan, tidiga mornar!!!! är ju dock ingen morgon människa vilket alla vet :)
Gick bredvid andra personer  tors-fre för min handledare var ledig, blev dock lite klödd med vem jag skulle gå med så satt mer eller mindre hela tiden, men fick sluta vid 14.00 båda dagarna skönt :D
så i torsdes gick jag på ett aerobics pass :D

igår efter praktiken sken solen, så jag gick en runda på stan! hittade två fina luddiga rosa kuddar : ) så dem köpte jag! mysiga att ha i sängen!

sen åkte jag hem, åt lite glass vi hade i klylen och tog det lugnt!

sen mot 19.00 tiden dök hansson upp =) trevligt som alltid! vi betställde pizza! sjukt god var den!  pizza äter man ju inte så ofta, men någon gång då,då kan man unna sig..... sen kolla vi på tv och film o så.. och givetvis busade med max :) han har börjat med att ta sats på väggarna! haha hoppar upp på väggen högt som bara den och vänder och sen springer satan! min lille buse <3

vi sov gott sen hane och jag.. vaknade utsövda vid 10.00 skönt!


nu har hane åkt och jag har nyss städat! får ju vara fint till släkt kalaset i mon, här var sjukt dammigt och mögigt på golvet!!!


ska ner till emma och jan sen och hämta drickan till i morgon, kan stå på vår balkong och bli kall å go....


lägger upp en bild på mina rosa kuddar och mitt nya överkast!


so long!


( Grattis till Carro min dill!!! fyller 21 idag :  )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback