Dagens namn!

Är för ett par år sedan Karolina och Lina dom har tagit bort mtit namn men jag tycker ändå att jag fort.f har namnsdag den 20 maj! så grattis till mig!

Ska få en present av syster sen :-) skoj

Idag har jag vaknat tidigt får att åka till gymmet och träna! flitigt! 2 h kämpade jag o sis på gymmet! sen har jag pluggat och lagat en hälsosam måltid!


Måltiden bestod av:

*Fullkornspasta
*gravad lax
*körssbärstomater
*baby spenat
*fetaost
*avocado
*Gurka
*vitlök+olja

och en liten dressing till... av ;creme fraiche,salt&peppar,dill och citronsaft


Mycket gott är det!!!!


Trevlig kväll och kristihimmelfärds helg! *



Kommentarer
Postat av: Liiniss

Grattis till dig! & Grattis till mig! Puss & kram Liiniss!

2009-05-21 @ 11:56:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback