förra helgen var det besök!

..har inte bloggat ännu om förra helgen! väntar på bilder från carros kamera :)
närmare bestämt så hade jag och johan besök av carro och lövendal fre-sönd! sjukt trevligt!! alltid skoj med sällskap =)
fredagen beställde vi hem mat och drack vin,snaps m.m.  :) allmänt trevligt.. sen åt vi massa chips,godis...

lördagen sen vaknade vi av att lövendal tagit sig ann bergs disken!! haha så snällt!

den åkte vi in mot stan! johan skulle handla för sitt present kort på jack & jones! och där valde jag två skit snygga t-shirtar till honom !

.. jag o carro gick o kollade på lite allt möjligt..ja hade present checkar på H&M på 550:- spänn så där handlade jag ;)
det blev: 3 ansikts masker, ansikts vatten från nivea, en fot fil, make up pads, örhängen,armband, två ögon skuggs borstar, glans spray från nivea ,ett par sandaler och en tub top lila! blev nöjd!

sen handlade jag en parfym inne på KICKS!  Escada-incredible me
luktar skit gott!!!

sen åt vi lite grann och sen körde vi hemmåt igen.. då var det dags för killarna att tona rutorna på carros nye bil :) hehe jag o carro satte oss på balkongen och avnjöt varsin cider i solen och lyssna på massa musik, grannen ville vi skulle höja när vi lyssna på joddla med siv ;p sen gick vi till ICA och handlade middag.. blev kyckling och två olika sorters potatis sallader...

vi käkade och sen gjorde vi oss iordning, vi skulle in till stan igen..se bio! det blev natt på museet 2! skojig :)

sen kom vi hem rätt sent, drack lite igen o lyssna på musik o så.. hehe vi hittade massa roliga låtar på youtube vi garvade rövarna av oss för! hehe och kolla in detta på apelsin.nu --->
http://www.apelsin.nu/classics/?url=dinrov

vi garvade så vi nästan dog!!!! hahah!

sen söndagen var vi sledna, sov länge ( lövendal fixa disken igen!)  och köpte bullar =D

sen åkte dem hemmåt framemot eftermiddagen/kvällen! saknar dem! det var mysigt att ha dem här <3
Här är min nya parfym yummi!------------->


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback