hej å hå!

Idag är det tisdag, dagarna kortas ner mot sommarlovet från skolan =) skönt! det är så himmla mkt plugg nu... är så trött.. sen ska jag jobba direkt efter skolan.. i juni.. tror det hamnar på ca 70%.... slutar sen den 9 augusti så är ledig typ tre veckor innan skolan börjar den 31 aug! najs!!! hoppas på vackert väder i augusti månad...

Idag övade vi hjärt och lugn räddning på dockor, det var jobbigt att pumpa så hårt på hjärtat! fick ont i händerna, och vi träna öven att blåsa in luft genom munen & så, sen fick man visa upp det och jag blev mycket väl godkänd ia.f haha

Helgen har varit lugn, städat lite och handlat lite food... fan vad mat är dyrt, flera tusen i månaden, livet går ut på mat känns det som, har inte råd till annat :S

I helgen såg vi också på Eurovision song contest! Några bra låtar får man ju säga att det var! Icelands låt var min stor favorit! sjukt fin låt!!! de brukar ställa upp med bra låtar varje år, dem har iaf smak i det landet!!! sveriges låt val är fan alltid skandal! får kvala i år igen... tror måns zellmerlöv hade kommit långt i eurovison om vi röstat ha vidare!


Nu har jag käkat middag, det blev bulgur ris med paprika,rödlök och vitlök +olja över.. sen vegetarisk filè till det och en dressing till med creme fraiche och vitlök och lite kryddor, mkt gott .-)


Ikväll blir det promenera på galg berget med sis, tunga backar!!

ha de fint.





ice lands låt-----> lyssna och njut!

http://www.youtube.com/watch?v=8pVSXCohyrQ


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback