Host,host

Idag fick jag sjuka mig från skolan, mår inte alls bra..helt svullen i halsen och huvudet och är förkyld :( så jobbigt.. och denna veckan har här varit tapetserare och fixat nya tapeter här, och jag fick låsa in mig i sovrummet i morse för att inte bli störd av dem :S men nu är dem klara ia.f och fint blev det!"

.-...tänkte mest berätta lite om helgen som varit... i hem byn HÖÖR!

åkte ner dit på torsdag kväll efter skolan, lite stressigt! Jag och johan skulle till eslöv till en kille som heter ebbe, det var för-fest där, och rebecka var oxå där :) vi drack cider och vin så man blev helt trött... haha sen åkte vi till BJÖRKA LOGE vilket man hade sett framemot, där var sjuk många männsikor, så man kunnde knappt dansa,... men träffa carro och dem där inne oxå, skoj= ) och gammla kompisar! sånt är alltid himmla skoj...

sen åkte vi hem och sov vid 01.00 tiden redan...

fredagen var nog alla trötta, jag stack ia.f upp till rebecka i jularp, vi satt och sola lite på terassen, sen åkte vi ner till byn och åt mjukglass idet fina vädret och käka grilltallrik på den nya restaurangen jernkällaren i höör..

sen köpte vi chips och godis och hyrde film.. såg australia. den var bra men lång!


sen decka vi båda två i soffan, sen beslöt jag mig för att åka hem till pappa... sov så gott till sammans med kisen julia!


Lördagen då, åkte jag och rebecka till KIVIK! :-) ett utmärkt förslag!

vi åkte til kiviks musteri och handla lite goda cider! sjukt goda är dem! sen åt vi på restaurang kärnhuset! grill buff`é! dem stod och grillade maten utanför, så man fick gå och ta hur mkt man ville! på buffen fanns där: honungs glaserade revben,pastasallad,hemma gjord potatis sallad med potatis och äpplen, grönsallad,marmelader,bröd m smör, och goda cidrar!


vi åt så vi blev propp mätta!


på kvällen sen efter kivik, hade johans syster kalas.. så rebecka hängde oxå med dit.. åt grillat där med och drack lite vin.. jag hade köpt några cider som present ill marie, och en stor cider flaska till föräldrarna! stannade där någon timme sen körde vi hem... var helt slut i kroppen...


söndagen sen, var det dags att packa och så.. stack inom hässleholm på hemvägen.,träffade mikaela en snabbis =) så mysigt att träffa henne igen! long time ago nu!


helgen i skåne var lugn och skön, behövde vila och hitta på mysiga saker...


Nu ska jag lägga mej igen, huvudet dunkar :(


ha de fint!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback