Blir så ledsen...

Som ni alla vet är jag e riktig djurvän och sjukt mkt emot djurförsök och plågeri, ( trots ja äter kött, är sjukt mkt emot hemska slaktningar ) detta är det enda som får mig att gråta ut direkt!

Såg på nyheterna precis en film på hur folk i thailand slog i hjäl delfiner på en skumm strand, delfiner som inte blev sålda till delifinarium.. såg så hemsk ut o dem var så rädda och de skrek.. tårarna bara forsade direkt.. den bilden kommer inte försvinna ur mitt huvud på flera veckor!!!

fan va ja hatar männsikor.. varför kan man inte vara snäll mot de små djuren? dom är så mkt bättre o snällare än oss, utan djuren hade inte världen varit så bra.. dom är så i underläge, vi har kontrollen. dem kan inte säga nåt, tycker det ska vara tvärtom om världen ändras!!!

finns så mkt hemska djurförsök och bönder som misshandlar o vansköter sina små grisar,kor,kycklingar m.m. klubbsälning i norge, flår små gnagar djur , drar av dem deras päls när dem lever! ja fy fan finns så mkt hemskt.. denna kvällen kommer inte bli rolig kan ja säga.. nu mår jag skit dåligt! ska gå direkt till min älskade chinchilla o kattunge o krama dem!!


TA HAND OM VÅRA ÄLSKADE DJUR, SNÄLLA! <3




en hemsk sida där de flår och drar av pälsen på små uttrar!! http://images.google.se/imgres?imgurl=http://grymtroligperson.blogg.se/images/2007/fur_1192371848_53591.jpg&imgrefurl=http://tyras.se/jag-spyr-och-acklas/&usg=__9RcuTCaAE94u27Yoocmr-Kz8N50=&h=277&w=258&sz=13&hl=sv&start=16&um=1&tbnid=7e09hV3SDnCCyM:&tbnh=114&tbnw=106&prev=/images%3Fq%3Ddrar%2Bav%2Bp%25C3%25A4lsen%2Bp%25C3%25A5%2Bdjur%26hl%3Dsv%26rlz%3D1R2GGLL_sv%26um%3D1


Kommentarer
Postat av: Emma

usch det är så sjukt vad människor kan göra! Stackars små delfiner... hur fan kan man göra så? klarar tyvärr inte av att titta på länken du lagt upp, klarar inte sånt som du vet. Tyvärr finns det så mkt man inte vet om, önskar man kunde göra mer för dom älskade små varelserna.... dom är underbarast i hela världen!

Postat av: carro

Ja fy fan jag såg oxå d på nyheterna., så jävla äckligt hemskt:( där kände jag oxå en tår i ögat faktiskt, sån jävla panik dem borde ha!

2009-11-14 @ 15:29:06
Postat av: ia

Jag känner precis som dig (fast d vet du ju redan) kan inte fatta hur folk kan bete sig såhär, helt hjärtlösa =( Och om dem nu ska föda upp djur till mat tex grisar, då kan dem väl åt minståde ge dem ett bra liv medans dem lever, låt dem gå ute och böka, träffa sina barn mm. inte låta dem stå på en 2*2 m betång bur och bara avlas.... Tycker det är så sjukt. Och dem som plågar djur till döds, dem borde fan få smaka på sin egen kaka en vacker dag!!



Ge dina små bebisar en puss o kram från mig med :) har ju inga egna djur längre =( (eller joo anders har jag juh haha)



LOVE <3<3 granny

2009-11-15 @ 01:12:10
URL: http://iiisans.blogg.se/
Postat av: Diana

Usch ja! Det är verkligen jättehemskt. Förstår inte hur man kan göra så mot djur!

2009-11-17 @ 19:39:16
URL: http://salsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback