Helg i skåne!

Goddagens!!
 Ny skol vecka igen..tråkigt faktiskt.. ämnena som vi läser nu är bara så tråkiga!! men man får försöka ta sig igenom det...

 helgen var vi nere i skåne! Johan skulle ha släkt kalas på söndagen, körde ner på Lördag dag... jag stack hem till hansson och blev bjuden på mat! hade massor att snacka om, han har flyttat hemmifrån så var spännande att se var han bodde, när jag väl kom dit såg jag att där hade jag redan varit! så ja behövde ju inte komma dit egetligen! hahaha så fult :P vi skratta så när jag sa det...kände en som bodde där innan i den stugan...

på kvällen sen hade hansson förfest, carro kom o hämtade mig så jag fick låna kläder o smink av henne, för hon skulle bjuda mig på jägers :D så snällt, för hade inte råd själv, blev bjuden på choklad pudding hemma hos carro, de hade lite familje middag .

sen stack vi till hansson, och alla folken trillade in efter ett tag.. blev en flaska vin.. och två flaskor vin... lite mycket kanske.. men det var en super skoj kväll!

På söndagen sen mådde ja inte så bra, men det var bara upp o göra sig i ordning, vi skulle hem till johan o baka o göra maten! blev kladd kakor och sen gjorde vi tacos! blev jätte gott...

sen pös vi hemmåt till halmstad efter ja hämtat kläder hos carro o sagt hejdå till fader!

Trötta när vi kom hem, men mysigt att träffa djuren igen! :D:D saknat dem så <3

 nu ska jag plugga plugga!! sen step-up ikväll!


hej hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback