otäcka drömmar!

har ni någon gång drömt så mkt konstigt, otäckt,illamående saker så att ni inte kan vakna? drömmen bara fortsätter att mala och mala...?
 idag vakande jag halv ett och hade fort.f inget svar på drömmarna :/ såå otäckt.. sägs ju att ens kropp inte mår bra eller e i balans när man drömmer sånt konsigt och jobbigt... och även att det man drömmer stämmer in på hur man har det på riktigt, tills viss del.

men jag e ju stressad, har ont om pengar, många jobbiga tankar snurrar... usch ja kanske inte så konstigt man drömmer sjuka saker...

drömmde b.la att jag var hatad av så många männsikor, blev helt ledsen stod i en hörna ensam o grät.
drömmde oxå att min katt födde ungar, STORA ungar, och min katt krympte och dog, för de tog all näring av henne :( då kom någon o spraya en spray på kattungarna så dem frätes till döds, så otäckt!!! då grät jag även där!

och var jag än gick bråkade folk med mig o sa taskiga saker o ja blev ledsen, och kunde inte få dem här stackars kattungarna ur huvudet, och att min lille tindra dog!!!!

grät som sjutton när jag vakna till med... sen fortsatte ja drömma vidare...

sen hade johan lämnat mig, och hans familj var efter mig, så jag fick gömma mig på olika badhus för att komma i från dem, för de skulle mörda mig genom att skära av mig halsen, så jag var sjukt rädd..

och gammla ex förföljde mig :(

försökte ringa min syster o pappa, men ingen brydde sig, dem sa de hade fullt upp med sitt...

sen brann lägenheten ned, hade ingenstans att bo, hade ingen liten katt kvar.. stod där helt ensam i världen.



vill inte sova igen om det ska vara på detta viset!


Kommentarer
Postat av: fucking jönsson

men lilla vännen! hur mår du? :/ hoppas verkligen drömmarna slutar snart! du får ta hand om dig, släppa på alla grejor som är jobbiga och ta det lugnt! hoppas det blir bättre snart! stora varma kramar ifrån oslo! ps. säg till om du behöver prata, ok?! ds. <3

2009-11-05 @ 21:58:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback