Helgen försvann!

Nu är denna helgen oxå snart över!
Haft Besök av beckis =) hon kom igår morse och har nyss åkt hemmåt... det var mkt trevligt med company!! Vi började med att köra in till stan, kollade lite i affärer, Handlade en klänning På Gina som jag kanske ska ha till nyår, den var billig o fin så varför inte.. det enda jag har råd med att handla nu.. vill så gärna ha ett par overknee stövlar, sett jätte fina på dinsko b.la men så dyra =(

Sen gick vi och åt lunch på vattenporten.....åt bakad potatis med tonfiskröra.
När vi kännde oss klara åkte vi och handlade mat å godis till kvällen.. rebecka gjorde en grönsaks soppa av rotfrukter och grönsker... selleri,morötter,blomkål,palsternacka, potatis o lite sånt gott :) med buljong o salt,peppar blev den jätte god ! sen åt vi nybakat oliv bröd till , as gott! perfekt mat i detta vädret! sen kollade vi på film och hade mys i soffan med godis och ansikts masker ;) tände alla ljus i hela lägenheten! älskar ljus!!

Idag har vi varit ute o promenerat, trots regnet! känndes jätte skönt!

Haft en mysig helg, med en av mina bästa vänner med skratt o trams som vanligt ;P

Nu ska jag diska undan lite och krama min lille kise!!!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback