Jobb & Fredag!

Idag hade jag ingen skola, så då passade det sig bra att jobba =) den chefen där jag hade min praktik innan fixade lite till mig.. nu är jag timanställd på fler ställen än på praktiken, så man kan hoppas  man får in lite extra pengar!! aldrig fel .

Idag körde jag till västanvägen , ett hem för pojkar med problem, b.la autism. Det var ganska intressant, fast oxå läskigt. De flesta vara aggressiva och skallade och slogs.. med personalen med :S så de gällde att inte stå o vägen när de fick utbrott, för då blev man skallad rejält tydligen, och en av dem fick utbrott varje minut lixom.. jag blev skit rädd. sånt humör de hade!! tvn var fast spikad o in plastad de hade inga gardiner där och inga blommkrukor, och en grind för köket och lås på exakt alla skåp!! vissa av deras rum var som rum på psyket typ, sop säckar o rullgardiner för fönstrerna o bara en säng inget annat helt kalt o mörkt.... helt läskigt.. jag var rädd för vissa.. en började nästan jaga mig utan anledning :S

men men.. övelvede ia.f :P

så får se var jag mer kan jobba.. han chefen skulle höra av sig sen ang fler ställen..

Nu ska jag strax se IDOL med johan.. och käka chips med dipp och det nya marabou chokladet ;)


By the way.. cyklade ett spinning pass igår.. mkt skönt :) fast nu ska man äta lite gott, illa illa!!


HAPPY HALLOWEEN!!!!!





Kommentarer
Postat av: Sis

Men fyyy vad läskigt! Haha kan se din min framför mig när du såg stället och hur de är! Det där hade jag nog inte velat... var personalen trevlig? kramis från höör & julle

2009-10-31 @ 10:38:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback