Städning finns det alltid!

Slutet på helgen å början av vecka har gått åt att städa och städa! Stor städade i söndags, städade toan,damsög,dammade och moppa golvet överallt, bädda nya lakan, vattna blommor o ja allt som hör till =) vädra här hemma ordentligt o flytta ut möbler o så...

Igår stor städade vi förrådet! slängde allt vi inte skulle ha och sorterade de lådorna som fanns, och satte allt i ordning så man kan gå in där! känns skönt! den sista städningen som står på tur här hemma på klyftehög är....

Städning av alla skåpen i köket! damma dem vill säga och frosta av kyl o frys, kanske vi gör idag...


Nu ska jag ia.f till galgberget o promenera! hoppas få en slapp karl med sig....

Puss å kram*~


Kommentarer
Postat av: ia

Hej sötnos!



Jo jag vet vad du menar, och vi har ju snackat om det innan, och självklart ska man inte acceptera sånt, och det kan inte vara mer fel. Förstår hur du känner och tänker. Men likväl som det finns utlänningar som är svin så finns det lika många svenskar :) och jag tycker det är så fel av sveriga att placera invandrarna i fack som tex rosengård, då bildar dem ju pack automatiskt och dessa ras kamper kommer upp.. det är så synd att folk ska placeras i raser och fack alltid =( men det är ju inte bara sverige som har dessa problemen, rasism finns ju överallt och kommer alltid att finnas, tycker bara vi ska va smartare och involvera andra kulturer mera, och inte ras sätta varandra, du fattar nog vad jag menar? Så svårt att förklara när man skriver!



Hur e livet annars i Halmstad? Måste ses snart innan jag spricker (bokstavligt talat) :P Du vet du e alltid välkommen hit (ni såklart) din man e också välkommen haha! Här e allt fin fint o bebisen mår prima, börjar dock sparka mer aggresivt nu o träffar revbena med jämnan :P haha



puss puss <3<3



O hälsa max o tindra massa pussar ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback