Fredags mys!

Med natur godis och popcorn =) kan det bli bättre heheh...

Idag har jag varit ledig från skolan, har dock pluggat hemma :/ Inför muntlig redovsining på måndag.. ska kunna alla sorters demens utantill!!! Jobbigt...

Var i stan innan en sväng.. gick inom triumph och fick hjälp med BH val! vet inte min storlek längre :S så fick hjälp att hitta en bra bh ( dyr dock) men hon mätte min byst så det var bra!

Sen behövde jag nytt shampoo och balsam + inpackning, så köpte inne på ÅHLENS, Aussie heter det, Miracle moist, mot torrt och slitet hår...luktar jätte gott och hoppas det är bra! Behövde ett par tränings byxor med och nya jeans egentligen, men inte råd med det nu!


Strax IDOL! Trevlig helg gott folk .










Kommentarer
Postat av: Sis

Redovisningen fixar du!! Du ägde ju sist;) Aussie är bra tycker jag, Inpackningen luktar ju godast! Kommer köpa de igen sen när mina Redken produkter är slut tror jag. Billigt & bra. Trevlig helg! kramis

2009-09-19 @ 11:32:48
Postat av: ia

Ahh va mysigt me fredags myyyys <3 :D Det hade vi med ;) Det shampot verkar ju värt att testa! Finns d bara på Åhlens? Vad kostar det me inpackning o balsam med? saknar daaaj!! <<<3 ia


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback