Höst!

Nu är det verkligen höst! Löven faller och det blåser jätte mkt :( sjukt jobbigt! och regn med blääää!
Igår när jag cyklade till träningen blåste det så mkt så kom knappt nånstans! så irriterande! blev så jäkla svettig!!! och hade inte mkt luft på cykel däcken heller, skoj! så var lagom svettig innan träningen ens satte igång.

men men tränade ia.f step med syrran, skoj! inte lika roligt pass igår men det ger man blir så svettig och det är super skoj för det mesta :-)


Och tränade styrka i måndags, vi är rätt flitiga nu.. ska skaffa oss ett nytt styrke tränings schema snart, för vi är trötta på det vi har nu....

Imorgon ska jag kanske gå på satsafro ( dans med afrikanska steg)

Imorgon är det oxå sista dagen i skolan innan APU:n .. ska ut i tre veckor, jag pratade med min handledare idag! Jag ska ha en mann :P det e inte så vanligt.. ska vara på ett litet gruppboende för utvecklingsstörda( inte gravt) bor bara 4 st just nu så det är väldigt lugnt....


ska bli spännande och se om man trivs där!

Nä nu ska jag gå ut och diska sen laga lite mat! och läsa på lite läxa förståss....



Kram kram från mig,TINDRA och MAX <3





Kommentarer
Postat av: ia

Aw va kul för dej med APU!! Ja vill me ha ett litet husdjur, men Anders vill inte :( hahaha JA jag fick ditt sms, kunde bara inte svara, men faan va kul det va, så kul vi hade.. Och när vi körde o gasade utanför huset med mannen i fönstret som va så lång han fick stå dubbelvikt hahahah!! ahhhh vad jag saknar dej mitt lilla frö!!! <3<3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback