HT-09

..Nu har ju skolan satt i gång! 2a dagen idag! Har gått bra men man slängs på med arbeten direkt, ingen mjukstart här ente... som det var innan i skolan.. gymnasiet tex...
ska skriva om den social omsorgen, historia.. hur det var förr för sjuka och handikappade.. mellan 1200-talet fram tills idag, är ju skit många årtal om man ska skriva årtals vis, och där e sjuuukt många frågor!! känns super jobbigt faktiskt... Och den läraren vi har nu har vi haft innan och hon blir aldrig nöjd, det ska vara på ett speciellt vis, viket de flesta av oss inte lyckas pricka in på.... men men...

ska ut på praktik snart oxå, då är det med utvecklingsstörda i någon form, autistiska, downs syndrom m.m. kan vara rätt spännande...

Idag cyklade jag till och från skolan.. tog typ 35 min dit och 35 min hem.. riktigt jobbigt o svettigt haha men hade som tur var syster som sällskap!


Igår gick jag & sis på ett grymt step pass.. blev som två blöta hundar! haha men skönt var det... så skönt när man tränat på kvällen och kommer hem och duschar och tar en kopp te och äter en god grov macka! Mums!

Nu är det slut på bloggandet för idag, är ledig tors-fre nu (självstudier)

see ya!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback