Idag är det 6 år sedan...

6 år sedan jag förlorade min älskade mamma! tiden går så himmla fort så det känns overkligt, Jag mins fort.f den dagen vi kom till hospis och hon hade lämnnat oss, jag tittade ut genom fönstret på hospis, såg att det blåste massor av löv och det var höst! jag tänkte det här kommer jag aldrig klara! det känndes så mörkt och grått...men sen började solen lysa, så tänkte jag det kanske kan bli bra ändå.


jag vet att mamma finns med mig varje dag! jag har bevis på det! hon pussar mig godnatt på kinden varje kväll och ser till så vi har det bra.. men man vill så hemskt gärna se henne! krama henne, pussa henne skratta tillsammans med henne, bara va med henne! Hon var både min mor, som man hade repekt för och även min allra bästa vän.


behöver henne så ofta.. prata om svåra saker om man är ledsen och behöver gråta! eller behöver goda råd, en kram och en axel att luta sig mot . Men nej hon finns inte här...


Saknar att ha henne här, en som älskade en så högt och en som man älskade så högt tillbaka! det är så orättvist! Jag behöver en mamma! MIN mamma!  Man gör det bästa av livet varje dag och försöker klara sig på egen hand så gott det går . men det hade gått bättre med henne.

Man hade gjort de bästa valen då.


Men jag fick bli vuxen i tidig ålder, fick klara mig så gott som själv, därför vet man att man är mognare än många andra i sin ålder. Men så är det.. jag hade hellre varit lite "mindre" och fått ha henne här och sitta i hennes knä när jag ville och behövde.....


Jag älskar dig mamma och saknar dig varje dag! Idag ska ljusen tändas för dig!


" Nothing compares to you" - Sinead O´ connor ( En av mammas favorit låtar )





Kommentarer
Postat av: Diana

Ja, är längesedan nu. Tyckte också om din mamma, hon var så snäll mot alla :). Kram på dig

Postat av: ia

Gud va tiden går fort! Din mamms va världens sötaste och hon måste vara sååå stolt över dig i himlen!!! Och som du skrev, hon är ju hos dig hela tiden, i smyg :D massa love till dej <3<3

2009-09-29 @ 11:42:42
URL: http://iiisans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback