Mina små djur!

Älskar verkligen mina små bebisar!! en liten  gnyr i sin bur när han vill något, eller om han fastnat eller vill prata lite med mamma, så söt och mysig! han får sin lilla mat och sitt vatten o städat så blir han så glad, och glad när han får ut och springa såklart =) lilla chinchilla!!!!!

och misen.. lilla tindra.. hon e så mammig! jamar efter mig hela tiden och springer efter mig hon ska alltid klättra upp till mig och vara i min famn, så mysigt att vara älskad av dem! och hon sitter och ropar på mig utan för sovrummet varje morgon, sen blir hon så glad när jag öppnar, hon skriker och spinner hel tokigt :) men öppnar jag inte när hon vill så skriker hon vakna,vakna,vakna jätte länge =P

Och busig e hon.. leker med allt, och bits och har sig, tycker om att kolla på tvättmaskinen när den snurrar och hoppa i vattnet som spottas ut i duschen, såå spänannde och läskigt tycker hon!

hon sov på mina arm i natt, ibland får man ta in henne om hon e lugn ;) hon sov lugnt och mös hela natten..min bebi <3


haha nu låter det som jag har en riktig bebis, men så är inte fallet.. eller jo mina bebisar!!!!  djur babys...


kallar dem numera för polarn (max) Pyret (tindra ) :P





Kommentarer
Postat av: ia

awwww <3<3 dem verkar va så mysiga! Klart dem e mammiga, du e ju sån otrolig djur vän, nästan så jag hoppas jag får bli ditt husdjur i mitt nästa liv hehe ;) HAHA jaaa shit va kul vi hade den kvällen, o vilken adrenalin kick asså när han "långe" mannen kom ut o du fick gasa på som bara den o försöka få in växeln haha, så sjukt kul vi hade <3 saknar dej o våra tramserier! Vi skulle haft typ en helg för oss själv när vi kan bara tramsa och vara oss själva helt o hållet, riktig mormor o fröet helg eller nått!! <3 love!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback