Skåne visit å Jägers!

Helgen har varit trevlig, skolan har inte påverkat denna helgen iaf. :-)

Vi körde ner till höör på lördag morgon, johan fixa något på sin bil och jag åkte hem till daddy dj och kollade tv och tog det lugnt... sen kom carro och hämtade mig =) Jag käka middag hemma hos dem och vi började tjuvstarta lite med cider! kruxet var vad vi skulle ha på oss, lite värre för carro, men det blev nog bra tillslut =)

vid 20.00 tiden började för festen hemma at carros place! det var skoj, vi drack och käkade snacks.. sen blev det jägers dax vid 23-00 tiden.. det var raggare jägers, så inte lika skoj som vanligt club jägers! massa fulla gammla raggare , och dans bands musik, men det var ia.f trevligt att träffa mina bästa vänner igen =)

.. På söndagen åt vi middag hemma hos johans föräldrar, varm rökt lax =) gott! och äpple kaka till efterrätt.. jag fick en pandora länk av åsa, johans mamma, rätt dyr.. man ska samla små fugurer (berlocker)  på den så det blir ett armband, men dom små länkarna e dyra, så man får samla på sig efter hand.. men åsa sa jag kunde ju önska mig på födelse dagar ..kan lägga upp en bild på hur ett fulländat sånt armband kan se ut, finns massa söta grejer :)

sen fick jag två änglar oxå att ha som prydnad.. snällt!

innan vi körde upp mot H-stad igen körde vi till johans farmors gammla hus och kollade möbler, vi hittade ett stort fint dator bord i trä, med lådor och hyllor o allt, så det har vi i ett hörn här hemma nu, tog upp bra med plats, vilket behövdes!

Nu ska jag fortsätta titta på predikande om "päls änglar"! haha i rent hus, hon ena e så skum :P


snart träning!



hej hej!"

....



Pandora armband med söta berlocker..


 dem söta änglarna =)

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback