Elmia

Idag har vi susat mot jönköping! till Elmia bilmässa..
Det var jag,johan och mange som åkte dit! Blev väckt 8.00 med bullar till frukost! gott! solen sken och det var jätte skönt! Mange kom vid 9-10 tiden...
jag mådde lite sådär huvdvärk, hosta och pågående förkyldning så var ganska slut när vi fick köa med bilen i timmar och gick där inne och och trängdes med massa folk i värmen :S

men men det var skoj ia.f mass fina bilar! kom inte åt att fotta allt coolt! alla coola tillbehör, basar, högtalare, styling m.m. men fick med några bilar ia.f! fanns ju både nya och stylade och gammla.. typ den allra första saaben och volvon som fanns....

och massa raggare överallt och fulla killar med öl , helt tokiga var folk, festade på parkeringarna som aldrig förr.. förstår inte vitsen med det men men :P

Vi stannade på hemvägen och käkade på MAX! gott! nu ska jag slänga mig i bingen! Hoppas ni har en go påsk!


Kommentarer
Postat av: Diana

Ah ok :) Jodå jag har en helt underbar påsk! Hur är din påsk?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback