En helg i april...

Nu har vi varit i skåne igen! grrrymt väder måste jag säga :-) har åkt cab å allt ;) hihiih

Vi skulle ner och kolla lägenhet och gå på en namngivning bl.a!

Fredagen: körde ner efter skola/jobb, tog med oss lille tindra <3 fick mat hemma hos johans mamma, hon lagade kyckling i curry sås med ris! så sjukt gott, gräddig o god curry sås mmm!

sen hände det inte så mkt mer fredags kvällen! satt snackade lite bara...

Lördagen sen då: namngivning på backa gården i höör! johan kom å hämtade mej finklädd i sin skjorta och körde hans mammas cab :) riktigt mysig bil, vi körde ner cabbat så det blåste i håret, hahah kände sig lite ut tittad när vi rullade in på backa gården :P

men träffade massa mysiga människor! Mikaela då såklart! och anders och lille levi :) & hennes underbara mamma och lite släktingar o vänner :) kära emma kom ner från norge med å var med :D så mkt kramar det blev!!!

fick smörgås tårta och kaffe å kaka! mkt gott! ia`s bror och en kompis sjöng och spelade gitarr en jätte fin låt som rördes till tårar hos vissa...


fina paketer fick dem! av oss fick dom en silvrig bebis ram, se om jag kan finna en bild på den!

efter ett par timmar där, körde vi vidare hemåt mot pappa och hjälpte honom att flytta lite möbler till sin nya lya! johans bil är större så gick bra... sen efter det så stack vi hem till carro som bor mittemot! kollade film o käka pizza o gottade oss! rebecka o tommy kom oxå över :) mysigt <3

vi skrattade och var sjukt snuskiga om allt o ingenting, nog inte skrattat så här på månader! men så fort man träffar dem som är som en själv så spårar det ur :P skratta så vi grät tillslut... hahaha men sjukt kul!

Jag o carro bytte paketer med! jag fick en jätte gullig hårprodukt- anti frizz typ..från TIGI bed head perfa ;)
Till carro hade jag gjort ett eget presentkort på hårvård! blev mkt nöjd :P

Söndagen sen... kolla lgh, var sådär lite liten men ny renoverad o jätte mysig på första plan i ett gammals hus med en port! men vi får se.. har lite annnat på gång med!

sen körde vi till coole lövendahl o drack kaffe :) trevligt trevligt.. och sen till Rebecka o fikade på kakor :) sen begav vi oss så smått hemmåt efter vi packat o så... tröttsamt att köra så långt ofta, men snart slipper vi det..........

Blir höör nästa helg igen, har friss tid nere i höör på lördag morgon, ska slinga blonda singor! så sa jag till pappa att vi kunde gå igenom grejerna på vinden då samtdigt så det blir klart så han kan flytta!
är en hel del vill ja lova :S


Idag är det soligt å gött! Mitt löshår rycker på fredag ute i gullbranna! nu är det dags att bli "vanlig" igen!


Cheers!




Min present från carro & min till henne!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback