Fredag!

Idag är det bannemej fredag igen..tiden går i rasfart! kom å tänka på att jag har fem veckor kvar av min utbildning!! sinnes.. det e ju ingenting!


Idag efter skolan köpte jag med mig sushi! gott! så har smaskat på det nu och ett stort glas blodapelsin juice till!


Ikväll blir det bara mys, I morgon storhandling på WILLYs och handla present till johans syster... sen åka på kalas ... sen vet ja faktiskt ente mer =)

kanske hoppar på ett aerobics pass på söndagen! hade varit skoj! mest varit ute och gått långa promenader nu när det varit fint väder, och har haft fullt upp alla kvällarna med diverse grejer så har inte blivit något pass.. men har en månad kvar att träna där så ska försöka hinna lite mer! är så mkt nu innan vi ska flytta ner, ordna massor, (framförallt ett boende) och en hel del plugg i skolan och snart apu etc...

men men hoppas på strålande sol i helgen=)

trevlig helg ia.f om vi inte hörs innan!


(min mat!)



 (Dagens outfit...)



Här ser man lite mer vad jag har för hårfärg :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback