Lite nytt & lite "gammalt"

Tjena....

Nu är det i gång med ny vecka igen!!! i helgen har vi varit nere i höör igen... Jag hade ju friss tid där nere + att vi skulle hjälpa pappa att sortera våra saker så han kan flytta snart! inte mkt kvar där nu och massvis han får slänga! jag hittade massa prylar!

barbie dockor, barbie hästar+hundar,barbie hus, barbie kläder, barbie strand prylar+ massa möbler till dem och skor m.m.!! haha och massa my little ponny hästar m tillbehör, dockvagnar,vagga, barbie transport, barbie bilar, tavlor, gammla skolgrejer,instrument, gosedjur,barn böcker, dock hus med tillbehör..ja typ allt!!!! sparade givetvis inte allt men det som var i fint skick sparades...  =)) (studsbollar & nyckelringar slängde ja faktiskt:P) men jag sparade faktiskt mina bokmärkes album med... ( har dock varit riktigt bortskämda, haft allt..)

*Hittade min gammla Lp- skiva med!!! med lassie låten:) så sorlig serie tyckte jag när jag va liten!


Och nu är jag lite ljusare i håret. Får göra det ia.f en gång till för det ska bli ljust, går inte att få det så blondt första gången efter man vart så mörk.. men hon la i fina blonda slingor och har tagit ut mitt löshår, men trivs i denna längden, det var inte så kort, har ju växt under tiden =)

Nu ska jag laga mat, lägger upp lite bilder!





Köpte med oss lite snacks på bilfärden hem igår




Lassie låten om ni mins den serien!! ------>http://www.youtube.com/watch?v=XC0RP3DnuNA



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback