Soligt väder+grillning & CenterSyd

Idag Har vi haft och göra faktiskt... började med att äta en stadig frukost som bestod utav nypressad apelsinjuice och äggröra ;)

fy f*n vad jag älskar ny pressad färsk apelsin juice! nyttigt o gott.. gillar Tropicanas och Brämhults!

Vi körde mot Center syd idag, Johan skulle ha en mobil där, tog en utav de billigaste och den var fin och bra faktiskt.. En Nokia...

jag köpte däremot ett par jeans! dyra! men måste ha ett par bra och har brist på jeans....

Sen köpte vi en present till namngivningen nästa helg! :) men vad det är avslöjar jag inte här ;)

Ikväll har vi grillat! blev kotletter med potatis sallad och lite minimajs samt coctail tomater ! mmm gott! sen skall det avnjutas marsipan kyckling/hare från ett konditori!


Ha en trevlig långfredag på er!!!

 Söta Tindra på sin mat plats!






Kommentarer
Postat av: Diana

Låter spännande med namngivning. Nu blir jag ju lite nyfiken ;)

Postat av: ia

Snygga jeans ;) Tycker att det är okej att lägga ner lite extra på just jeans för då håller dem iaf länge.. Nästan alla mina har gått isänder på insida lår :/ men köpte faktiskt me ett par nya idag som ja ska lägga ut på bloggen sen. hoppas dem håller! Längtar till ja får se dig nästa helg<3

2010-04-03 @ 13:45:21
URL: http://iiisans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback