besök i eslöv!

Idag har jag varit på besök hos mormor&morfar! :) mkt trevligt, skulle ha mina nya gardiner upplagda! så hon la upp dem fint och strök dem! :D
Stannade där hela em/kvällen... blev bjuden på fläskfilègryta med ris och god sallad till =) och givetvis massa kakor,choklad och kaffe :) så trevligt att komma dit och de blir alltid såå glada!

annars ihelgen blir det jobb o jobb! 7-17 både lördag och söndag...

just nu är det höörs marknad och tivoli samt kräftskiva, värsta blinkandet från alla karuseller och massa sorl när jag kom hem ikväll! tindra var jätte nyfiken på allt men jag tycker dock det var lite störande, lugnar väl sig snart så jag kan sova!

lägger upp en bild på min utsikt denna afton :P


tjjjingeling!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback