En ledig skön dag!!!

Idag sov jag enda till 12.00! vaknade inte en enda gång ! så himmla gött, och deckade vid 23 tiden igår.. behövde nog detta!! så mkt som jag jobbat nu, känner mig så lugn och avslappnad nu, skulle behöva ha ledigt ett par dagar men på`t i morgon igen...

Men idag kl 13 så begav jag mig till klipphöörnan  här runt hörnan, till Therese som skulle fixa mitt hår! Hade en check där oxå på 100:- skit bra :-)

Blev jätte nöjd! fick fina blonda slingor och toppade håret och luggen, ville spara det långt och det sparade hon!
 så skönt och bli fin i håret igen! luktar gott och är lent och fint plattat! skulle haft en personlig stylist varje dag! haha!

Efter besöket där så begav jag mig in till Blomsterverksta`n och handlade två fina blommor i krukor till mitt lilla hem =) ville ha så mkt fint där, blommor med fjärilar och stenar m.m. till och med blommor inför kräftskivorna, små blommor med låtsas kräfor på :P men fick bli något enkelt idag!

Ikväll vet jag inte vad som händer... men ska absolut bara ta det lugnt... Ge Tindra lite mys tid!

jobb sen Ons-sönd...


SO LONG



Före


efter



Mina Blomster.....


Kommentarer
Postat av: Diana

Klart jag vill träffa Tindra! Jobbar till och med lördag och sen efter det kan jag :)/Diddy


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback