Hard work,work....

jaha, mins inte vad ja blogga om senast? inget speciellt antar ja....gör inte så mkt roligt är mest jobb.. jobbat nästan varje dag denna månaden..varit ledig enbart 3 dagar denna månaden..sinnes...
men ja behöver pengarna!! men känner att ja varit så stressad o nästan utbränd ett tag med tanke på vi är så lite personal. alla e sjuka m.m. så man springer i alla grupper fram och tillbaka och gör hur mkt som helst, har ont i ryggen ,är svettig och sitter inte ner mycket...
är det inte kaffe servering så är det mediciner,mat,utflykter,städ&tvätt m.m.
och hinna prata med dem som har massa problem...jobbigt.... och mitt i allt galer dem och skriker och ska ha det och det o ja ibland vill man bara ställa sig rakt upp & och skrika !

Nu är mitt vik slut ia.f.. så får se om det hör av sig i veckan ang. mer jobb.. och det är jag SÄKER på så mkt folk där fattas alltid så är nog inga problem! skönt det ju...

i helgen hade jag utflykten! tog med mig två patienter(fick bli de lugna, med tanke på förra utflykt incidenten, då en rymmde) vill inte vara med om det igen! vi hade solsken med oss och körde faktiskt till löberöd :) loppis..helt okej..sen stannade vi på rövarekulan och drack kaffe och åt kakor! längesen jag var där, var liten senast :) så mysigt att komma ut ia.f..

har precis kommit hem nu nästan, lagar lax med romsås och nypotatis, ska bli sjukt gott!!

Sen får vi se vad som händer i kväll och i veckan.. ska ia.f finally på massage på fredag!!! är välbehövligt . Sen ska jag & sibelle från jobbet till IKEA och i helgen blir det lite festligheter :)

Och den 1sept är det ju dags för ansiktsbehandling med syster yster uppe i halmstad! skönt att göra lite grejer igen!!

ha en fin söndag folks!


:-)*




Kommentarer
Postat av: Diana

Åh, vad roligt att du tror jag kommer passa i det. jag hoppas jag har tillräckligt långt hår fram för att kunna göra den :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback