Heldag med sibelle=)

Vilken underbar fredag =) varit ledig och sovit ganska länge, solen sken idag för en gångsskull :D Sibelle kom och hämtade upp mig vid 11.00 då styrde vi vår färd mot ikea malmö! stannade inne i malmö med för sibelle skulle köpa en tavla på ett galleri! så skoj att komma ut, har varit fånge på jobbet länge nu hahah! kände sej som ett litet barn idag :)
Gick runt inne på IKEA 2,5 h och bara njöt.. allt gick bra, var lite folk och hittade vad vi skulle ha, var glada o allt gick skit bra.,. hela dagen har varit så glad & perfekt, allt har flytit på lixom! Vi hade två vagnar var :) var skit skoj och hittade såå mkt... skulle egentligen bara ha ett vitrin skåp men blev mer än så =) och har redan bestämt nästa månad att ta en trip dit igen!
Jag handlade ia.f: ett vitrin skåp DETOLF, bokeffekt! as snyggt!!! Nya täcken och kuddar och fyra st nya påslakan set! jätte fina :) iskuber, skålar,värmeljus,doftljus,små korgar,2 Mönstrade kuddar,en jätte fin&mysig filt (snor dyr!), ramar och en ny matta för 1000:- spänn!!! men precis en sån mjuk fluffig jag alltid velat ha =)
sen köpte jag coctail glas med :) nästa gång ska jag glo runt på lite överkast, en rosa byrå,lite mer kuddar kanske..
När vi väl kom hem hjälptes vi åt att lasta av allt mitt här i lgh! sen gick vi ner och köpte kakor på boijertz o satt på min balkong o pustade ut! sen vid 17.00 ringde tobbe från björkvik och ville besöka oss, han slutade nyss  så han hade vägarna förbi! i rättan tid! han fick ta vitrin skåpet och bära upp det haha, klena som vi är......... trevligt att träffa han med!
Fick en fin solros bukett av sibelle som inflyttnings present! jag älskar ju blommor! tacktack <3
Imorgon är det dags för fest o logen :) tror ni jag längtar??
Pusshejs






(Bild kommer på vitrinskåpet när det är uppsatt o klart :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback