jobbehelg

Denna veckan jobbar jag 6 dagar på rad... från onsdag till och med tisdag nästa vecka, sen ledig 1 dag sen på det 6 dagar igen.. och två helger på raken! aja det får gå! jobbat hela kvällen idag, vi är bara två st på helgerna på källen så blir massa springande i alla husen med mat,kaffe,mediciner etc... och allt tjatande är rent slu!t!
och jag hade utflykten idag, blev bara vaxsjön, ungdomarna badade i sjön ett par ggr och vi fikade på kakor och drack kaffe!  en av tjejerna som är missbrukare, lika gammal som jag, var kaxig och sa jag såg ut som en jävla 15åring! hahah jaja, man får koppla bort sånt bara....sen blev det att hyra film i byn sen hemmåt igen! rätt skönt att komma ut lite, så fyllde en hel buss faktiskt!

igår kväll efter jobb åkte jag hem till bellan! en jobbekompis... hon o hennes mann har en jätte mysig stuga med stor tomt i stenskogen,. jätte mysigt!! de har en del att renovera men var redan hemtrevligt inuti! så naturnära asså! hennes djur har ju det så bra! två hundar och två katter har hon, som kommer från caribean och gran canaria! hon jobbade som volentär att rädda djur för ett par år sedan, så tog hon några med sig hem :D sån underbar gest! att rädda djur! o de är såå nöjda här! man ser som de slappnar av och mår bra! så hemska saker de varit med om som hon berättade :´(

efter massa mys med djuren så åt vi bakpotatis med skagen röra och drack lite vin! mkt trevligt, vi har så mkt gemensamt fast hon är  33 snart =)

..fick presenter till tindra med! en liten katt tunnel och kattmynta som de gillar att lukta på! och en shiba kattmat och kattgodis samt torkad lunga! lite läskigt tyckte båda jag o tindra! HAHA

lägger upp en bild på hennes presenter! snart ska jag sova! jobb i mrogon 7-17!

KRAMEN




Kommentarer
Postat av: Sis

Vad snällt av henne att ge presenter!! Fast lungorna såg läskiga ut dock:S när man kommer upp i den åldern man är i så spelar det ingen roll att någon kanske är ca 10år äldre. Åldern är bara en siffra då. Trist att jobba så mkt... gjorde jag också min första period men nu har jag det lite lugnare. Tänk på pengarna;) kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback