Poor tindra...

Idag var det dagen D för lucifer!(kisen)
Gick upp tidigt för att dra till veterinär fahlström . 7.30 hade vi tid! gick lätt att lasta henne i buren! när vi väl kom dit börja vi direkt, hon fick en insomnings spruta, sen var jag med & hjälpte till när han tvätta och raka henne! känner han sedan innan så vi pratat en hel del. Sen var jag med inne på operationen och satt ute o läste med jämna mellanrum, han hade dörren öppen så kunde vara vart jag ville haha skummt.. såg ia.f när han knipsade av äggledaren och livmodern, läskigt :S men nu vet jag hur min lilla katt ser ut inne! det blödde inte direkt så det var inte så farligt.

sen tog jag hem henne igen och efter hela 6 h vaknade hon! nu trycker hon under sängen och glor argt på mig, hon är vinglig och mår inte så väl min älskling :(

hoppas hon blir bra snart och att hon inte är arg på mig!, vill verkligen inte det! detta var det bästa för henne för hon är innekatt och mår dåligt av sin sexdrift som får henne att vilja sticka ut stup i kvarten... nu blir hon lugnare och kanske inte fnattar så mkt på nätterna som innan haha! men lite grann ändå hoppas jag ju, för det är tindras personlighet!=)

efter besöket köpte jag givetvis hem lite läckerheter till henne! sheba delikatess mat burkar och PURINA, bra och lite dyrare torrfoder!




Kommentarer
Postat av: Sis

Har för mig att zorrs också var lite sur på mig i början, men det är det bästa för dom! När hon läkt sen kommer det var glömt. Du får gärna komma hit, kanske den 30 eller 31? Vi tänkte hälsa på dig den 28 el 29. Kommer från Blekinge då och tänkte stanna till hos m&m och säga hej och hos er i Höör en natt. Sen den 2 åker vi til sthlm för tjejmilen bl.a. Vi höres! pusskram

Postat av: Anonym

http://www.vackerhalmstad.se/ det är på denna salong vi får valfri behandling 2 för 1. antingen 30, 45 eller 60min. Vilket tycker du? jag får boka så fort vi bestämt datum. Ju förr destu bättre kanske så vi får tid.

2010-08-16 @ 21:23:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback