Besök från Norge :)

Idag har jag haft söta emmisen här! några månader sen vi sågs nu, men alltid kul när det händer :) ska försöka ta mig dit, till oslo snart nästa år .. hade varit så roligt att komma bort lite!

Vi satt och mös ia.f var ute och promenerade ,handlade vin på systemet och lagade mat och drack gott vin =) vi lagade tagliatelle pasta med broccoli, stekta skinkbitar i salt & peppar och en sås med gorgonzola ost och cremefraiche! guuuud så gott emma ! :D

sen bytte vi julklappar med! blev jätte glad för mina :) jag fick: en liten tavla där det stod : Anytime is tee time! och sen te från cafèet där hon jobbar! och en te kopp! <3

följde henne för typ en timme sedan till stationen, massa förseningar och sånt mojs.. men hem kom hon :)

Nu kollar jag på pirates of caribbean och äter choklad ;)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback