Jul Jul....

Nu har detta årets julafton oxå varit, men nu är det juldagen och julen är ju inte över förens efter nyår tycker jag =)
Igår vaknade jag och slog på tvn och såg massa julprogramm direkt..bl.a pippi på rymmen..såå bra den är =) jag o tindra mös och hon öppnade sina klappar =) hihi... hon fick en sheba delikatess till frukost, sen ett fiskespö,aktivitetsboll, en handske med massa möss och två små tyg möss med pinglor! hon hjälpte till att öppna sina paket den söta tösen! och gud va glad hon blev! leker med det hela tiden :)

sen åt jag frukost i lugn och ro... lyssnade på julmusik o lite så...sen var det kalle anka och då gjorde jag mig iordning samtidigt!

Julen skulle firas hos pappa med emma,janne och mormor&morfar! alla kom hit trots snön! skönt!!!

jag tog med mig tindra bort, ville hon oxå skulle vara med oss på julafton ju! och jag hade gjort en räkröra jag tog med mig, det e så gott!


vi åt massa massa mat och godis! hade julklapps utdelning och allmänt mys. Satt uppe och snackade till säkert 00.00 tiden.

Jag fick fina klappar!
Av pappa: en after eight ask och pengar, Syster: en marsipangris,ett presentkort på KICKS och ett noel-paket från Yves Rocher med handcreme,duschkräm,tvål och läppsyl , med apeslinchoklad doft :) av mormor och morfar en stor tomte :) av janne: en ask choklad och skumtomtar! mm så gott!

sen öppnade jag min present från min själv idag... två st te koppar från INDISKAN ;) man får väl skämma bort sig själv med..eller?


Lägger upp lite bilder....




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback