visit hos syster=)

fre-sönd har jag varit i halmstad, jobbade till kl.13 på fredagen sen till frissan å fixa håret =) sen hem å packa sen körde jag till halmstad. Jag och sis skulle julbaka ;) blev lussekatter,pepparkakor,mozartkulor och rockyroad!

fredags kvällen blev det IDOL såklart! och blev bjuden på jätte god tacopaj! sen sov vi....

Lördagen-promenad och sen till ICA MAXI och handla ingredienser till julbaket. Hittade även jkulklapp till tindra =) ett likadant spö hon haft när hon var liten :) såå gulligt. Och en aktivitets-boll.

Julbaket tog lång tid och peppar kakorna blev tjocka o missbildade haha fattar inte hur vi lyckas misslyckas med det =P men skoj hade vi och lyssnade på julmusik =)

sen beställde vi mat från krogen där de bor... blev lövbiff med sås och pommes samt wookade grönskaker för min del., fyy såå gott!!! sen kollade vi på sex and the city fillmen och drack lite glögg och åt av det vi bakat.

Söndagen- sis gjorde god frukost! scones och ägg och ananas m.m =) sen promenad as well! snackade en massa... sen åt vi middag och kollade lite tv sen körde jag hemmåt till tindris igen <3

Var en mysig helg och har blivit utvilad i min skalle!! alltid trevligt att träffa sin syster :)<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback