10 februari..

Idag är det redan den 10 februari, typ en månad tills jag fyller 22! tiden springer bara i väg herregud! men ska bli skoj med lite paket och pengar...


Denna veckan har bestått av skola och träning ( som vanligt) skulle eg. på studiebesök idag på sjukhuset men det blev inställt och flyttat till måndag! ska ju ut på praktik v 8 vilket är snart! ska vara på kirurg avd 72 för er som inte vet, personer som kommer in med magbesvär.. allt i från magsår, till gallsten till brusten blindtarm m.m. Så med andra ord folk i alla åldrar! Är nervös men det ska förhoppningsvis gå bra!

I måndags körde jag o syster ett styrkepass, shit vilken träningsvärk jag fick efteråt!! och igår cyklade vi spinning, skoj och svettigt =)
Imorgon skulle jag eg. gått på body combat, men det var inställt så blir spinning i morgon kväll igen! me like! förbänna!!!

Så just nu lagar jag köttbullar med sås och potatis,morötter och broccoli! ska strax äta väntar på att gubben ska anlända men kan ta tid så äter nog själv nu :-)

På fredag ska jag skriva prov på akut buk! wish me luck!


Puss haaaaaaaaaj



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback