Not good days...

Kan ju säga att fredagen och lördagen var helt okej.. men igår när vi skulle åka till k-stad och titta på mikaelas bebis så blev johan jätte kass! han spydde hela natten till söndagen+ söndagen, han var jätte dålig, satt på  dasset hela tiden typ,så jag fick ta hand om han hela dagen/kvällen! se till så han drack massor och åt lite...

Idag fick han vara hemma från jobbet, men det blev inte mkt vilande för honom för han fick ta hand om mig!!! jag fick ingen maginfluensa men däremot mensvärk!! har inte haft det på 6 år, men nu när jag slutat med p-pillren så kom det tillbaka :( jag var vit som ett lakan höll på att svimma, och spydde och grät och visste inte vart jag skulle ta vägen! sån smärta asså! efter 3 timmar med kramper så tvinga johan in mig i duschen, där  satt jag en bra stund och sen släppte det som tur var! det hjälpte med lite varm stråle.. brukar inte klara värme när jag har mens värk men nu gick det tydligen..

Så nu har vi hjälp varandra och är helt slut båda två, kommer somna tidigt och ska bara sitta i soffan hela kvällen och återhämta oss! silka dagar altså! känns som man vill sanera här hemma :S


I morgon börjar min första dag på APU:N hoppas det ska gå bra på hospitalet och jag inte får ont igen :(





Kommentarer
Postat av: carro

uch uch, låter jobbigt. hoppas ni mår bättre å att praktiken går bra:)

2010-02-25 @ 14:55:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback