Ännu ett veckoslut!

Ny vecka , nya tag i morgon! och en hela vecka full med skola och pluggande! Men men det går bra..
Denna helgen har inte hänt så särskilt mycke...  städat och tvättat lite, sovit länge, kollat på filmer, slappat helt enkelt..

Lagat mat, poppat popcorn o lite så =)

Men det som hände i fredes var att min barndoms kompis Mikaela födde sitt barn! en liten kille.. Levi skall han heta. Så roligt för henne, och jag är stolt för att föda är inte en lätt grej och det klarade hon galant! och på den exakta utsatta födelsedagen med =) kanon ju!! ska planera in en dag sen när jag och johan ska åka och hälsa på dem i K-stad =)


Ikväll tränade jag och syster aerobic, skojigt som vanligt!

Imorgon är det stor handling utav mat som gäller, för då kommer pengarna!!


Kramisar till er!






Kommentarer
Postat av: Diana

Många som ska ha barn i år och som är i vår ålder. Du blir inte sugen? ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback