Helg med carro!

I torsdags anlände carro till mej.... trevligt trevligt! jag var leldig, så hon kom redan på dagen! Vi promenerade ner till ICA för att handla lite grann.. vi kom på att handla ett litet koppel till tindra inne på djur affären, så vi kunde ta ut henne lite :-) sen lagade vi goda burgare till middag och tog det allmänt lugnt och flummade och tramsade, längesen jag skratta så mycket! konstant asså! nog setts för sällan, så kommer allt på en gång :P

På fredagen åkte vi till stan, kolla affärer och så.. Jag handlade en blus inne på Gina och en ny eye-liner och ett nagellack.. räckte gott och väl!

När johan kom hem sen så lagade vi fläskfilè, gott! och käka massa chips m dipp och godis och frukt på kvällen =) och kollade på film!

På lördagen (igår) letade vi en gren till lille Max, han behöver en ny att tugga på, barken är borta på den andra för längesedan! så vi körde till "skogen" på galgberget och hittade en ny direkt! perfekt!! =)


sen lagade vi lite mat och så småningom gjorde oss i ordning för kvällens utgång! drack vin och drinkar och lyssna på musik! carro lockade mitt hår så fint och satte på lösögon fransar! mkt snyggt =)

kvällen blev rolig, mkt flams och trams och dans :D mycket folk ute, så det var roligt + bra musik! det enda minuset var kylan!! sjukt kallt :S
hade så ont i fötterna när vi ringde j
ohan för att komma och hämta oss kunde verkligen inte gå, så han fick bära mig :/ hade ett par rätt nya skor typ 10 cm hög klack, & dom var inte ingånga...


Idag har vi bara tagit det lugnt och fikat.. känner sig ganska sleden och bakis.. tvättar lite nu och  ska ta tag i dammsugaren! carro körde för en stund sedan.. det har varit mycket trevliga dagar och jag saknar henne redan!!


lite trevliga bilder nedanför!




Min blus----->

Kommentarer
Postat av: Diana

Aha vad spännande. Jag och min kompis funderar på att gå till en spåtant för att ta reda på lite om oss :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback