Lite shopping i Halmstad -stad!

Idag är jag ledig! så skönt, har börjat tidigt alla dagar denna veckan, så uderbart att få sova ut! Trots en skrikande och busig katt!!!!

Tog bussen fram och tillbaka till stan idag, smock full :S fattar inte vart allt folk skulle..brukar inte vara så fullt.

Men handlade det jag behövde , förutom en Bh och ett par Jeans, men det får bli ett senare mission, för nu är det snart tomt i kassan!

Det jag handlade var en röd skid jacka, en relativt stor svart väska på Åhlens, Britney spears parfym (fantasy), en mascara och ögonbryns färg+ lösfransar... Sen handlade jag ett nytt puder på Make Up Store!


Lägger upp lite vad ja köpte;


Kommentarer
Postat av: ellenor

haft en bra dag? :}



vill du ha mer besökare till din blogg? :D

Postat av: Anonym

Var med och tävla om en miniplattång på min blogg! :)

http://holykirch.blogg.se/2010/january/tavling-miniplattang.html#comment

2010-01-14 @ 14:57:25
Postat av: amanda

Gillar väskan :)

2010-01-14 @ 15:41:20
URL: http://unsweetened.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback