Ny vecka, vad händer då??

jahapp, ny vecka igen!
helgen gick fort, pluggade lite inför redovisning idag i skolan. Jag pratade om djurförsök, vilket jag tycker är läsvärt, men det är så hemskt!

sen städade vi lite grann, lagade god mat och kollade på skräck filmerna på tv Scary movie och scream :-P gammla goa klassiker som gick i helgen .

Denna veckan som kommer så ska jag gå i skolan, plugga, städa och försöka orka plocka ner pyntet!!!
sen ska jag gå på step och spinning! och kanske något mer...

aerobics har börjat gå på söndag kvällar,  jag älskar det! synd det var på morgonen innan, och på helgen överhuvudtaget hade helst haft det i veckan faktiskt. Och sats dance har kommit tillbaka, det vill jag med gå på.. såg ut att vara massa skojiga pass där nu, blir till att boka sig ...=)

I morgon har vi en föreläsning om inkontinens. Hm trevligt? vete ente, men man måste ju gå på det  ia.f

På torsdag är jag ledig eller ledig å ledig.. självstudier kallas det väl.. då ska jag in till stan och kolla efter en skidjacka Everest, dem är så fina och behöver en sådan.. får se vad jag mer hittar jag behöver när jag är i stan, har ju fått lite pengar nu ia.f så :-)

Nu ska jag tvätta lite, sen skicka in en uppgift till läraren.


Trevlig kväll *

Puss/ Mig, tindra & max! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback