Träning ska vara kul!!

Jag tycker att träning ska vara kul! går man på träning för att "jag måste" så blir det inte skoj. Och man bara står och lyfter vikter och står på en maskin  .. hur skoj är det? nej för att man ska förbränna och må bra så ska man ha skoj!!!!

Jag tycker tillexempel att aerobic är det bästa! och step (som är en sorts aerobic över bräda) och dans är skoj och att cykla spinning! jag blir så svettig så att tröjan blir genom våt och det rinner på näsan... men man ler och är glad samtidigt, och de känns inte tungt! tänk er att känna så? är det många som känner så? tror inte det faktiskt.. många tycker det e jobbigt och tråkigt att gå till ett gym... Jag har gymat i ett par år nu och jag vet vad jag gillar och tycker är det bästa...


men hitta något ni tycker om!! det kommer få er att bli glada fast ni tappar andan och svettas!!!

ett tips =)


denna veckan kör jag step,satsdance och spinning :-) så skönt och skoj och med massa bra musik!! kan man bli på dåligt humör?


fettförbränning och glädje i ett!


Trevlig dag!


Kommentarer
Postat av: Diana

Precis! Hatar att lyfta vikter och sitta i en maskin och bara röra en kroppsdel i taget :/. Därför går jag på friskis och svettis. Tycker det är kul och man kan köra i sitt eget tempo allt som oftast :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback