ännu en vecka på språng!

snart har denna veckan oxå gått.. det har mest bestått av jobb, vilket varit jobbigt med tanke på min hosta..den vill fan inte ge sig.. köpt ny medicin på docmorris idag med se om det blir bättre annars får ja kontakta läkare nästa vecka :(  köpte ändå naturläkemedel på hälsokosten i veckan med, någon sirap man skulle dricka mot hostan, hjälpte under den tiden ganska bra men nu är den slut, och det är snordyrt där inne, annars älskar jag häloskosten! köpte även något man skulle gurgla som hjälpte mot sår i halsen och bedövade.. smakade ost! skit äckligt haha! man kunde även andvända det som vinäger i salladen och dricka en matsked utspätt i vatten morgon/kväll mot magen, skulle vara bra för matsmältningen.. så ska testa det faktiskt... dö äcklig bara!!!

men nu i helgen e jag ledig så ska vila och ta det lugnt... och sova länge!!!!!

..Idag så har jag varit nere på docmorris en sväng, handlade som sagt hostmedicin men även lite rengöringsprodukter för ansiktet:) och basiron mot blemmor och lite så....Fick en väska med en grön handduk i som välkomms present oxå...

sen tog jag daddys car in till eslöv för att besöka JYSK och ÖB... handlade gardiner på JYSK, mörbruna , fina faktiskt!! inte panel utan vanliga, så dem är rätt stora så man kan dra för fönsterna på natten, gött =) slippa vakna av ljuset alltid.

sen handlade jag små korgar att lägga alla mina smycken i!

Inne på ÖB fyndade jag en gjutjärns panna och en stekspade samt 6st nya dricks glas med jordgubbar på :)
blev nöjd med mina köp, behövde detta så det var bra....

ska snart laga middag, tänkte rulla lite biffar och ha något gott till! och Tinda ska få sig en shiba-delikatess mat....

Hoppas ni andra mår bättre än mig och har en trevlig helg!

Puss//Lina



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback