Besök från K-stad :)

Underbar dag har det varit idag, borde finnas fler utav sånna <3
Ia och levi har varit på besök här idag! kom med tåget vid 1300 tiden! Blev så glad att se dem! jag hade en check på brödboden som välkommen nyinflyttad. Var gratis kaffe&wienerbröd för 2 personer, så det utnyttjade vi dag! var jätte gott :) pratade om allt som behövdes pratas om (nästan) och bebisen satt med o lyssnade.... åt lite han med!

Här hemma låg han i min säng och mös och vi fottade en massa och han lekte med sina leksaker! tindra var nyfiken på han och han på henne, såg så sött ut =) Fick en jätte fin inflyttningpresent med från INDISKA! två koppar och två st elefant salt & pepparkar .. så sött!

Efter ett par timmars mysande fick de ta tåget tillbaka levi var trött och hade ätit massa...

Lägger upp lite bilder från min kamera, fler kommer från henne sen....

Hoppas på återseende snart <3




Mina fina presenter=)





Kommentarer
Postat av: carro

Vad söt han e:)

2010-07-13 @ 22:37:50
Postat av: ia

Tack för en undebar dag hjärtat <3 Alltid så mysigt att träffa dig!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback