handling...

Idag efter jobb så hadlade jag lite.. jobbade 7-16, gick bra fast är jätte trött och mår kasst. Är helt andfådd och har hosta. Låter som kikhosta! får sånna attacker så tårarna sprutar och får ingen luft =( jätte jobbigt, borde vila men behöver jobbepengarna!

Men efter jobbet hängde carro med mig till LIDL och citygross.. så billigt på lidl asså! handlade frukt,grönsaker,färs och fisk, mjök och pålägg .m.m jätte billigt =) sen på citygross handlade jag kattströ,fin dyr kattmat,kattvitaminer och en stor kattmats tunna som förvaring till hennes torrfoder, jätte fin var den =) så är nöjd med mina inköp idag :P

matkontot dras ner drastiskt nu när man är själv asså.....




se själv, sött blev det =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback