latest days...

På senaste så har det inte hänt JÄTTE mkt.. mer än att jag jobbar på.. och det går bra-.. lugna patienter, härliga arbetskollegor, massa skratt o flams.. men det måste man få lov till på ett sånt dårhus (som vi kallar det) annars hade man inte pallat alla gånger,det e så strängt psykiskt ibland asså...=P

har blivit lite kass med, ont i halsen och hostar :( tror de kom efter tisdagen då jag o carro söp haha och rökte massa..not good!

har haft besök av hansson här med! han diggade min lya :)

och igår var jag och elli i lund! vi käka på mc donalds och sen såg vi twilight filmen 3:an! as bra!! längtar redan tills nästa!! älskar sånt som är overkligt o romantiskt.... fantasier o drömmar.. sån är jag =)


fick as ont i magen när vi skulle hem igår, svettades o fick kramper... fruktansvärt, alltid e det något och idag har jag varit totalt spänd om magen (mer än vanligt) skumt det dära....


helgen på jobb är min! 7-17 båda dagarna..10 timmar det e mycket..men det går bra...ger pengar=)

Lön nästa vecka! underbart äntligen kan jag röra mig med några slantar ia.f :)

see ya!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback