vaxsjön och citygross!


Idag har det varit varmt o gött med, men inte så olidligt som de var innan! tur är väl det! Idag var jag,carro å annika vid vaxsjön en stund och solade lite, carro ville bada men jag o annika fegade ur.. gillar inte sjöar :S

när jag kom hem pulade jag lite här, diskade,bäddade sängen och lita så... blev ett besök på city gross idag med. handlade lite nödvändigheter. Panelgardiner till mitt kök, var på extra erbjudande!! och sen handlade en löpare till mitt bord och ett underlägg till tindras matskålar och vim+en slaskrensare...

nu ikväll lagade jag makaroner och köttfärssås, gott :)

Pappa kommer och ska sätta upp en hatthylla och skoställ. snällt!





såhär fint har tindra det vid sin matplats nu=)

Kommentarer
Postat av: ia

åh så mysigt!!

O där ser jag panelgardinen du snackade om ;) Får lägga ut en bild hur resultatet blev sen! O så bra det blev med hatthyllan, perfekt ju :D <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback